چک لیست سئو

ساخت وبلاگ

شاید برایتان جذاب باشد تاریخچه بازاریابی ویروسی را بدانید. چک لیست سئو او‌لین‌توشه جفری ریپورت در نوشته ی علمی‌ای در سال 1996 از عبارت بازاریابی ویروسی اسم پیروزی. پس‌ازآن بود که توسعه و گسترش بازاریابی ویروسی شروع شد.
در به عبارتی سال هات‌تمایل این استراتژی را عملی کرد. این موسسه سرمایه اول خویش را صرف امکانات و نیروی کار کرد و به طور تقریبً هیچ مبلغی برای تبلیغات نداشتند؛ در ازای، پیوند «اخذ آدرس اینترنتی هات‌رغبت بدون پول» را در هر آدرس اینترنتی قرار دادند. به این‌ترتیب، اکثری از گیرندگان آدرس اینترنتی، آکادمی رایا پارس به استفاده کننده تبدیل شدند. در سود، طی دو سال، این موسسه صرفا 500000 دلار برای تبلیغات هزینه کرد و 12 میلیون مشترک به دست آورد.

اشکال نحوه‌های بازاریابی ویروسی
اشکال طرز‌های بازاریابی ویروسی دربرگیرنده موردها تحت میباشد:

بازاریابی ویروسی عاطفی
محتوای ویروسی که سبب ساز به ابراز عکس العمل‌های عاطفی مانند خشم، خنده یا این که شیون می‌گردد با تیتر ویروس عاطفی شناخته میگردد. شایسته ترین خصوصیت یک ویروس عاطفی این میباشد که یوزرها نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند، چون احساسات فعال‌گردیده آن ها را بدون چاره می‌نماید که مطالب را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
انتظار، سرگرمی، شوخ‌طبعی و هیجان ازجمله احساسات مثبتی میباشد که بر ذهنیت اشخاص تأثیر بدون واسطه داراست. بااین‌اکنون احساسات منفی مانند خشم، اندوه و گناه نیز به بازاریابی ویروسی یاری می‌نماید.

بازاریابی ویروسی پاداش
طرز جایزه یکی گونه های بازاریابی ویروسی میباشد که سازمان‌ها و کمپانی‌های گوناگون برای ارتقا مشتریان خویش و رویش فروش تولیدها از آن به کار گیری می‌نمایند. درین نوع بازاریابی ویروسی، what is seo مشتری کمپانی آیتم‌لحاظ را به افرادی که میشناسد، معرفی کرده و آن‌گاه برای این فعالیت پاداشی مانند بن تخفیف یا این که جنس بدون پول از کمپانی اخذ می‌نماید. 
این طریق همینطور از یوزرها میخواهد در عوض یک کادو یا این که تخفیف، پیام یا این که لینکی را برای سایرافراد ارسال نمایند. به‌تیتر‌نمونه، برای اخذ کد تخفیف، بایستی به یک دسته بپیوندید یا این که داده ها مرتبط با یک مسابقه را بازنشر دهید تا بتوانید در آن کمپانی فرمایید.

بازاریابی ویروسی مهندسی‌گردیده
در بازاریابی مهندسی‌گردیده محتوایی که ساخت و ساز میگردد به‌طور تصادفی ویروسی نمیشود، چون در‌این طریق تمامی‌چیز نرم افزار‌ریزی شد‌ه‌است. درواقع محتواها به‌طور عمدی و به شکلی مهندسی گردیده‌اند که برخورد استفاده کننده را برانگیزند. گاهی برخی از محتواها به‌طور تصادفی ویروسی گردیده‌اند، البته درصد تأثیرگذاری آنان ذیل میباشد، البته با به کار گیری از بازاریابی ویروسی مهندسی‌گردیده میتوانید به حداکثر تأثیرگذاری دست یابید.

بازاریابی ویروسی زنجیره‌ای
این رایج‌ترین نوع بازاریابی ویروسی میباشد که در آن مخاطب پیام را به سایرافراد منتقل می‌نماید. آن گاه یک زنجیره تشکیل می شود که در آن هر مخاطب در هم اکنون اشتراک‌گذاری و ارسال آن به دیگری میباشد. جامعه ها فقاهتی به نحو مؤثری از این طرز به کار گیری کرده‌اند.

بازاریابی ویروسی پرسروصدا
در‌این نوع بازاریابی، غوغایی برای جلب‌اعتنا مردم ساخت‌و‌ساز میشود. تبلیغات یا این که پیام‌های جنجالی فوروارد میگردند تا به مسئله داغ رای زنی تبدیل گردیده و به‌راحتی به‌تیتر یک ویروس منتشر شوند. به طبعً به خاطر می‎آورید که گاهی اشخاص معروف پیش از نشر فیلم یا این که گالری موسیقی، عمداً خبر‌ها جعلی و دهانزد در امر آن منتشر می‌نمایند تا داد و فریاد ساخت و ساز کرده و به مورد حرف‌های عموم معمولی تبدیل شوند

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:29

برای پیوند سازی، شما نیاز دارید که از کاربر خودتان آشنایی کافی به دست بیاورید و آن‌گاه برای مشغول کردن وی با تارنما خویش، طرح ریزی نمائید. در‌حالتی که تارنما شما در حوزه فروش اینترنتی فعالیت دارد، چک لیست سئو می‌توانید با ساخت‌و‌ساز بخشی در مسئله مطالب آموزشی و معرفی تولید ها، آکادمی رایا پارس استفاده کننده را درگیر فرمایید؛ یا این که چنانچه حوزه کاری شما حرفه‌ای خیس و تخصصی خیس میباشد، می‌توانید مطالب ترند و داغ روز را پی بگیرید. به عنوان مثال، درصورتی که کمپانی شما سرویس ها سم پاشی گلشن و مزارع را جاری ساختن می‌دهد، می توانید با ساخت و ساز محتوا در موضوع کشاورزی و روش نگهداری از گیاهان در فصول متعدد، مخاطبان را به قرائت وبسایت خویش تشویق فرمائید. در تدوین استراتژی پیوند سازی داخلی آنچه عنایت داراست، آغاز استفاده کننده و آشنایی نیازهای اوست. در صورتی‌که که برنده گردید کاربر خویش را بشناسید، می‌توانید به سراغ مرحله آنگاه، یعنی رصد کردن کاربر و تعقیب کردن عشق مندی های وی بروید.

2.    تعقیب کردن کاربر :

فکر کنید اخیرا به خانه جدیدتان نقل جای نموده اید و اسباب و اثاث کهنه خانه خویش را عوض نموده اید. آیا دوست ندارید وقتی که دوستانتان به خانه شما میایند، مسیر نگاهشان را دنبال فرمائید تا شگفتی را در صورت‌شان تماشا نمائید؟ ممکن میباشد برخی از دوستانتان به سراغ اتاق خواب شما بروند و درباره میز آرایش و پیرایش اتاق شما لحاظ بدهند، برخی دیگر ممکن میباشد به سراغ توالت منزل شما بروند. شما با هرکدام از این اشخاص چه طور خلق و خوی می‌کنید؟ مطلقا دوستتان را از اتاق خواب و میز پیرایش به سراغ کنسول زیبای منزلتان می برید تا او‌را پایین اثر قرار دهید what is seo و بقیه  دوستانتان را به تماشای جکوزی در اتاق مستر منزلتان دعوت می‌کنید. با همین نمونه معمولی، می بایست متوجه گردید که مخاطبان رفتارهای متفاوتی با همدیگر دارا‌هستند و شما نمی توانید برای همگی یک ورژن بپیچید؛ به همین برهان شما نیاز دارید که در استراتژی پیوند سازی داخلی، مخاطبان خویش را تیم بندی نمائید و عشق مندی های هر مورد را دریابید تا بتوانید به عبارتی چیزی را به ان ها ارائه دهید که به دنبالش می باشند. یکی‌از این‌شیوه ها قادر است ارسال آدرس اینترنتی (نشانی اینترنتی مارکتینگ) و لبریز کردن هیبت نظرسنجی به وسیله کاربر وبسایت شما باشد. سوالاتی که به طور پاپ آپ بر روی برگه وبسایت شما ظواهر می گردند نیز اثرگذار خواهند بود.

3.    محتوای دیدنی ایجاد فرمایید :

در شرایطی‌که تصور شما از ساخت و ساز محتوا دیدنی اعمال شغل های خارق العاده میباشد، خوب میباشد در نگرش خویش تجدیدنظر فرمائید؛ چون محتوا دیدنی، خیره کننده و غریب وجود ندارد؛ تنها به طور غیرقابل‌پیش‌بینی ارائه می گردد. برای ساخت و ساز محتوا دیدنی، عالی میباشد از گردباد فکری به کار گیری نمائید. می‌توانید کلماتی را که به بیزینس شما مرتبط می‌باشند، روی یک تخته بنویسید و از همکارانتان بخواهید مرتبط ترین کلمه ها با همدیگر را تعیین نمایند. آن گاه از آن‌ها بخواهید عبارات بی ربط را برای شما معین نمایند و در نقطه نهایی از آن‌ها بخواهید یک ماجرا بامزه با اطلاعاتی که روی تخته نوشته اید، برایتان تعریف و تمجید نمایند. این‌سیرتکامل اقدامات میتواند جرقه ای در ذهنیت شما پر‌نور نماید تا محتوا دیدنی ساخت نمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 13:14

ترکیب کردن URL های متعدد پایین یک نشانی تا اعتبار دامنه را ارتقا دهند؛
2- برندسازی دوباره یا این که تغییر و تحول اسم و نشانی وبسایت؛
3- هدایت ترافیک از یک URL به نشانی دیگری که وابسته چک لیست سئو به صاحب و مالک به عبارتی تارنما میباشد، ولی بازدیدکنندگان کمتری داراست. بعضی اوقات صاحبان وبسایت‌ها، دامنه‌هایی شبیه با قضیه خویش را می خرند تا ترافیک سایتشان را ارتقاء دهند.

چه‌طور ریدایرکت ۳۰۱ را ایفا کنیم؟
برای جاری ساختن این شغل دو روش وجود دارااست:
1- ریدایرکت ۳۰۱ در سرور با به کارگیری از فولدر htaccess با بازنویسی فولدر htaccess میتوانید تغییر و تحول مسیر ۳۰۱ را به راحتی ایفا بدهید. سرورهایی که از اپ Apache استعمال می‌نمایند، میتوانند به راحتی با این طرز، به مقصود خویش برسند. ولی رئیس پیکربندی آن در درازمدت سخت خواهد بود. برای این عمل بایستی از FTP وارد وب سایت خویش گردید، فولدر‌ها را بازنویسی نمائید و آن گاه روی سرور آپلود کنید. این روند ریدایرکت سرور را به کاری سخت تبدیل می‌نماید.
2- ریدایرکت در صفحه ها تارنما: از روش وارد کردن کد در کاغذ به طور دستی و با یاری تصاحب کردن از افزونه ها اجرا می‌گردد.

مفاد استعمال تغییر‌و تحول مسیر ۳۰۱
1. تغییر و تحول نشانی یا این که تغییر‌و تحول ساختار صفحه های تارنما؛
2. تغییر تحول URL تارنما به نشانی دیگر؛
3. جابجایی صفحه های سابق به صفحه ها نو؛
4. اضافه کردن یا این که حذف SSL

چهار اشتباهی که در ریدایرکت ۳۰۱ می بایست از آن اجتناب فرمائید
1-  تفاوت قائل نشدن فی مابین http://www  و //:http : این شغل موجب افت درجه بهینه سازی سایتتان میگردد. برای آن‌که گوگل محتوای این دو لینک و پیوند را نسخه برداری گردیده تلقی نکند، می بایست از تغییر تحول مسیر 301 به کارگیری فرمایید؛
2- سوای اجرا تغییر‌و تحول مسیر ۳۰۱، محتوای وب سایت خویش را به دامنه تازه منتقل نکنید زیرا کراولرهای گوگل خیلی زود محتوا را اسکن و تکراری تشخیص می دهند آکادمی رایا پارس و سایتتان را جریمه خواهند کرد. 
3- پیوند‌های سابق وب سایت را مسلما قطعا ریدایرکت فرمایید. بعضا صاحبان تارنما‌ها پیوند‌های کهن را در وب سایت خویش قرار میدهند و می‌گویند که نشانی نو به‌این تارنما منتقل گردیده‌است. این عمل غلط میباشد و موجب ارتقا مرتبه seo تارنما شما نخواهد شد.
4- استعمال از ریدایرکت ۳۰۲ به مکان ریدایرکت ۳۰۱: تغییر و تحول مسیر ۳۰۲ در معنای جابجایی موقت میباشد و اعتبار شیت جابجایی یافته مراقبت میگردد و فقط محتوا و URL در گیر تغییر و تحول میشود. what is seo ریدایرکت ۳۰۲ در موتورهای کاوش تصویب نمیشود و برای بهینه سازی وبسایت شما موثر نخواهد بود. 

ریدایرکت 302 چیست؟
یک ورقه پربیننده یا این که یک ورقه فروشگاهی را در لحاظ بگیرید. این ورقه‌ها برای وبسایت بها متعددی دارا هستند و اگر که با خلل مواجه شوند، مخاطب با کلیک روی نشانی کاغذ، با خطای 404 مواجه میشود و موتورهای کاوش نیز بعد از مدتی که از این موقعیت بگذرد، کاغذ متبوع را حذف می‌نمایند. برای پرهیز از این حادثه و برای محافظت تلاش تارنما، بایستی اقدامی صورت بپذیرد و استعمال از ریدایرکت 302 میتواند کلید حل این اختلال باشد. ریدایرکت 302 به‌طور موقت یوزرها را به یک نشانی نو موعظه می‌نماید و به شما این مجال را می دهد که نقص‌ تارنما‌تان را حل نمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 14:22

بعد از شناخت اول با تگ Hreflang و التفات آن، هم اکنون وقت آن میباشد چک لیست سئو که بدانید طریق استعمال از تگ Hreflang چیست. نکته اولین که بایستی مدنظر داشته باشید این میباشد که زمانی دو شیت با محتوای یکسان ولی در دو لهجه متفاوت دارید بایستی تگ Hreflang را در هر دوی آن‌ها به کار گیری فرمائید تا گوگل رابطه این دو برگه را متوجه گردد. در‌صورتی‌که تنها در یکی آنان تگ Hreflang را به فعالیت ببرید، سود چندانی نخواهید گرفت. آکادمی رایا پارس ضمن مواقعی که تگ Hreflang را برای صفحه های شبیه با ترجمه‌های گوناگون استعمال میکنید، حتی‌د‌ر مواقعی که یک ورقه ترجمه ندارد هم از تگ Hreflang برای خویش آن برگه استعمال فرمائید تا گویش آن برای گوگل معلوم خواهد شد.

برای به کار گیری از این تگ سه منش در پیش دارید:

تگ‌های HTML
هدر HTTP
فولدر SITEMAP
در‌پی این سه شیوه را رسیدگی میکنیم:

تگ‌های HTML

در شرایطی که در استعمال از تگ Hreflang نو‌فعالیت میباشید، what is seo ریلکس‌ترین نحوه به کارگیری از آن همین تگ‌های HTML میباشد. در‌این طرز صرفا کاری که می بایست ایفا دهید، این میباشد که تگ Hreflang  موردنظر خویش را در بخش هدر کدهای HTML تارنما قرار دهید. عیب این شیوه در وقت‌گیر بودن و نامنظم بودن آن میباشد. فکر کنید صفحه های مشابهی در لهجه‌های انگلیسی، فارسی و آلمانی دارید و درحال حاضر میخواهید کاغذ موردنظر به لهجه اسپانیایی هم ترجمه گردد. در‌این‌صورت بایستی تگ Hreflang آن را به هدر تک‌تک این صفحه های اضافه نمایید.

هدرهای HTTP

در مواقعی که به مکان ورقه با مواقعی مثل فولدر PDF روبرو هستیم، قابلیت و امکان قرار دادن تگ Hreflang در هدر شیت وجود ندارد. چون در اصل با کدهای HTML سروکاری نداریم. درین مورد ها می توانید از هدرهای HTTP برای معین ‌کردن لهجه‌های متفاوت کاغذ استعمال فرمایید. این طرز برای صفحه ها بی آلایش هم پاسخ میدهد البته بیشتر برای فولدر‌ها کاربرد داراست.

فولدر SITEMAP

پوشه SITEMAP این قابلیت و امکان را داراست که تگ Hreflang را در آن وارد نمایید تا ترجمه‌های متفاوت صفحه ها از هم متمایز شوند. مزیت این طریق در آسانی و منظم ‌بودن آن میباشد. دیگر نیازی وجود ندارد برای اضافه‌ کردن هر ترجمه نو از ورقه، تگ Hreflang آن را به هدر آحاد صفحه های شبیه اضافه فرمایید. بلکه کد آن را یک توشه در فولدر SITEMAP وارد می کنید. نکته دیگری که بایستی مدنظر داشته باشید، این میباشد که اضافه‌ کردن تگ‌های Hreflang متفاوت به هدر صفحه ها می تواند سرعت بارگیری آن‌ها را ذیل بیاورد، ولی اضافه ‌کردن آن ها به SITEMAP تاثیری بر سرعت صفحه های نخواهد داشت.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 21 شهريور 1401 ساعت: 16:25

گوگل، ابزارهای متنوعِ متعددی برای رئیس تمامی جانبه وبسایت ها داراست. چک لیست سئو از نظارت اجزا متعدد گرفته تا بهبود عملکرد و ارتقاء چگونگی، تمامی چیز به مسیر لبریز تلاطمی منتهی می گردد که تجربیات کاربری بی نیاز اسم دارااست. seo برای موتور کاوش مشتمل بر طریق ها و تکنیک هایی در همین جهت میباشد، چون مشتریان با مسئولیت به راحتی بدست نمی آیند. با ورود کاربری به وب سایت، بحران های بخش اعظمی راز راه و روش مان قرار گرفته و به موازات آن شاخص های بی شماری نیز برای جايگاه بندی و نگهداری مقام صورت می‌گیرد. آکادمی رایا پارس پرداختن به‌این مورد ها مستلزم منفعت گیری از ابزارهای seo میباشد که به ما نگرش ظریف و رویت کرد عظیم تری را با توکل بر داده های عددی و گزارش ها میدهد. درین نوشته‌علمی هم پا ما باشید تا با قابل انعطاف افزاری بی سابقه به اسم Google Light House آشنا گردید.

ابزار فانوس دریایی گوگل – Google Light House  چیست؟
ابزار بهینه سازی گوگل لایت هاوس، ابزاری مطابق نظارت و امتحان میباشد که با ارایه گزارش های تحلیلی به طور داده های عددی و نمودار، شما‌را در جریان موقعیت فنی و تکنیکی وب سایت تان می‌گذارد. براین اساس زمانی یک مخاطب به وبسایت شما وارد میگردد، فاکتورهای بخش اعظمی برای اگاهی از سعی درست و وضعیت حکم کننده در حیث گرفته می‌گردد. این شاخص ها دقیقا به عبارتی رویکردی میباشند که گوگل در جهت مداقه به رضایت کاربرانش، در ازای وب سایت تان مد حیث قرار میدهد.

یک کدام از مهم‌ترین سوالاتی که با ابزار Light House بدان دست پیدا میکنید، جواب به‌این پرسش میباشد که در بنا شده در یک مسافت هنگامی یا این که طی یک اتفاق افتاد، چه اتفاقاتی در هم اکنون صورت دادن میباشد. با کلیک بر روی لینک و پیوندِ کاغذ ی شما در حاصل کاوش گرفته، what is seo تا درج بی واسطهِ اسم وبسایت تان بر روی مرورگر، انتظار برای اکران شیت گزینه انتظار ، مشمول رخدادهایی میباشد که قادر است به شایسته ترین صورت ممکن بهبود یابد.

توسط Light House می‌توانید فضای وبسایت تان را با اعتنا به فاکتورهای پایین آیتم تحلیل قرار دهید:

شاخص های seo (بهینه سازی)
شایسته ترین تجربیات کاربری (Best Practices)
سعی و کوشش (Performance)
دسترس پذیری (Accessibility)
اینترنت نرم افزار (PWA)

چه طور ابزار گوگل Light House را فعال کنیم؟
برای به کارگیری از Light House شیوه های زیادی وجود داراست که عمده ترین آنان به کار گیری از اکستنشن کروم Light House میباشد. برای این مراد کافی میباشد از محل کتابخانه پلاگین های مرورگر کروم، ابزار Light House را یافته و آن را بعد از نصب، فعال کنید.

براین اساس با کلیک بر روی آیکون Light House، می قدرت شیت پیش رو را برای رسیدگی و تنظیم گزارش، به‌این ابزار کار کشته سپرد. دقت داشته باشید که بوسیله کلید F12 نیز میتوانید از نصیب Devtools  در مرورگر کروم، با به کارگیری از Run Audit برای ساخت گزارش مبادرت فرمائید.

بعداز اتمام پردازش کاغذ، گزارش Light House در پوسته دایره های رنگی به اکران حالت هرکدام از فاکتورهای پنج گانه و با به کار گیری از امتیازهای بدست آمده از 0 تا 100 می‌پردازد. رنگ سبز به منزله موقعیت بهتر، زرد رنگ یعنی ورقه دارنده هشدار بوده و رنگ قرمز‌رنگ نیز در معنای بد بودن بازده و سعی هریک از شاخص های مرتبط میباشد. درپی این نوشته ی علمی، به تشریح هر کدام از داده های گزارش Light House خوا هیم پرداخت.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 112 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 15:40

اصطلاح محتوای ستونی در معنای یک محتوای عمیق می‌باشد که به طور بدون نقص و جامع به یک قضیه می پردازد. محتوای ستونی، چک لیست سئو بخشی از یک ساختار محتوایی به اسم ساختار خوشه‌ای می‌باشد. ما یک محتوای ستونی درباره موضوعی ساخت‌و‌ساز می کنیم که شانس دستیابی مرتبه بالایی داراست(pillar page). بعد حول این محتوا ریز مقالاتی (درباره نصیب‌های گوناگون به عبارتی مسئله) می‌نویسیم. براین اساس یک ساختار لینک و پیوند‌سازی قادر برای مخاطب و بهینه سازی داریم. 

سبک خوشه محتوایی چیست؟
سبک خوشه محتوایی میان قطعات متفاوت محتوایی رابطه معنایی ساخت می‌نماید. خوشه‌های محتوا، که به آن خوشه‌های موضوعی نیز گفته میشود، آکادمی رایا پارس دسته ای از مطالب میباشد که به صورت بی واسطه به موضوعی مربوط میگردد که وضعیت همگانی دارااست (pillar page) و میخواهیم با آن ترافیک بگیریم. درین سبک گوگل یک محتوا را به تنهایی و براساس واژه کلیدی‌ آن محتوا بررسی نمی‌نماید، بلکه آن محتوا را براساس ارتباطی که با محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده دیگر داراست گزینه تحلیل قرار می دهد. در بنا شده در سبک خوشه‌ای دو بخش مهم وجود دارااست:

Pillar: هسته یا این که ردیف خوشه محتوایی میباشد
Cluster: در واقع شاخ و برگ‌های هسته محتوایی به حساب می آید.

گونه های صفحه ها محتوای ستونی
به صورت کلی نمی قدرت برای سبک محتوای ستونی پوسته مشخصی را تعریف‌و‌تمجید کرد. تعیین پوسته محتوایی به حوزه کاری و مطالب وبسایت بستگی داراست، البته دو نوع متداول از ردیف محتوایی وجود دارااست که می‌اقتدار مبتنی بر آن به ساخت محتوا پرداخت.

محتوای 10x در معنای محتوایی میباشد که ۱۰ موازی محتوای معمولی بها دارااست. در واقع صفحه های ردیف‌های 10x برخلاف یک پست بلاگ، که یک مرور مختصر به شما می دهد و خوانند‌گان را به ادامه یادگیری از روش دعوت به مبادرت یا این که تماس با شما، ناچار می نماید، محتوایی وقت گیر را ارائه میدهند what is seo که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد کلیه چیز را در یک مورد خاص بدانند.
محتوای لیستی از منابعی که به معرفی محتواهای بهتر یک حوزه میپردازد. این نوع شیت ردیف بر به کار گیری از پیوندهای داخلی و فرنگی برای اتصال خوا‌نندگان با مفیدترین مطالب مربوط به ردیف متمرکز میباشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 14:25

معمولی ترین روش برای پرهیز از ایندکس محتوا این میباشد که در شرایطی که حقیقتا قیمت نمایه سازی ندارد، آن را حذف فرمائید. چک لیست سئو ولی تارنما های اکثری میباشند که مطالبی دارا هستند و تنها این داده ها به منزله نمایه شدن وجود ندارد. دسترسی به محتوا را محصور نمائید: حفظ از مطالب و محتوا بوسیله راز عبور یا این که احراز نام و نشان بازدارنده از چشم شدن می شود. همینطور تگ noindex به موتورهای کاوش میگوید که شیت شما‌را ایندکس نکند. در کنسول کاوش نیز ا استعمال از ابزار حذف ارتباطات توانمند می باشید از خزش دوباره و ایندکس آپ تو دیت نیز دوری نمائید.

بات های گوگل حقیقی و واقعی یا این که مخرب
اکثری از ابزارهای مرتبط با seo seo و بعضا ربات های مخرب وانمود می نمایند که Googlebot می‌باشند. این شرایط ممکن میباشد به آن ها قابلیت و امکان دسترسی به سایت هایی را بدهد که در فیض به بسته شدن شان بیانجامد. در قبلی، آکادمی رایا پارس برای تأیید بات های مهم نیاز به جستجوی مبنی بر DNS داشتید البته گوگل این فعالیت را سهل وآسان‌ خیس و فهرستی از IP های همگانی را ارایه کرده که می توانید از آن ها برای پذیرش اینکه درخواست‌ها از طرف Google می‌باشند یا این که نه به کار گیری نمائید. این داده ها با گزارش مو جود در سرور تان قابل تصدیق میباشد.

همینطور در قسمت گزارش داده های عددی خزش – Crawl Stats کنسول جستجوی گوگل نیز داده ها متعددی درباره شیوه خزیدن گوگل در تارنما شما وجود دارااست و به این ترتیب میتوانید مشاهده کنید کدام کراولرها از طرف گوگل بوده و در درحال حاضر خزش چه پوشه هایی در چه فرصت هایی می‌باشند.

لیست IP های مرتبط با بات های گوگل

ساخت سایت و ساخت‌و‌ساز محتوا برای گوگل یا این که برای مخاطب؟
ورقه ای که به مخاطب در نادر ترین فرصت، شایسته ترین داده ها را فارغ از مزاحمت المان های اضافه ارایه نماید و تجارب کاربری خیر را در برای اش به ارمغان بیاورد، می‌تواند دربردارنده محتوای بی نیاز باشد. این برگه ارتباط مستقیمی با ابزار Page Experience دارااست چون مستقل از اطلاعاتی که مخاطبین سراغ اش را می گیرند، what is seo آن ها می بایست بتوانند با تلفن همراه شان برگه را استیناف نمایند، نشانی ها امن باشند و سرعت بارگزاری داده ها نیز سبب ساز انصراف شان نگردد.

هرچند درین نوشته‌ی‌علمی در درحال حاضر تحقیق بات های گوگل هستیم البته نباید فقط به‌این تفکر کنیم که فقط بابیان یک تفصیل در ارتباط مورد یا این که پیشگفتار چینی های زمانبر می اقتدار دِلِ موتورِ کاوش را بدست آورد، بلکه مخاطب و کاربر جایگاهی فراتر و باارزش خیس دارا‌هستند. تفکر کردن به اینکه چه چیزی یک شخص را به سود دلخواه اش می‌رساند، هرچند به تنهایی نیازمند طریق های seo میباشد ولی، سبب میگردد بتوانیم طبیعی خیس بیاندیشیم و اخلاق کنیم تا محتوایی ارگانیک برای افراد ایجاد نماییم.

تولید علت برای استفاده کننده، با اجبارِ مطالب به وی فرق دارااست و همچنین بستر ساز کسب به شاخصِ قیمت آفرینی و محبوبیتِ گوگل برای مخاطبین اش میباشد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 16:32

انکرتکست اسم تجاری

انکرتکستی که اسم تجاری شما باشد، چک لیست سئو یک سیگنال بسیار اصلی برای گوگل میباشد.

۱۶۲- جستجوها مطابق اسم مارک

عموم برندها را کاوش‌ می‌نمایند. در‌صورتی‌که یوزرها اسم مارک شمارا در گوگل کاوش نمایند، این رخداد به گوگل نماد‌ میدهد که تارنما شما یک مارک حقیقی میباشد.

۱۶۳- جستجوی اسم تجاری + کلمه و واژه کلیدی

آیا یوزرها یک واژه کلیدی خاص را یار اسم تجاری شما کاوش‌ می‌نمایند؟ در صورتی اینگونه میباشد، قابلیت داراست گوگل وقتی که یوزرها ورژن سوای اسم مارک آن واژه و کلمه کلیدی را کاوش‌ می‌نمایند، مرتبه شمارا ارتقاء دهد.

۱۶۴- وبسایت‌های دارنده لایک و فیسبوک

برندها گرایش دارا‌هستند صفحه های فیسبوک با لایک‌های متعددی داشته باشند. این عمل وضعیت وب سایت آنان را در گوگل بهبود میدهد.

۱۶۵- وب سایت‌های دارنده برگه توییتر با فالوورهای زیاد

پروفایل‌های توییتر با فالوورهای زیاد علامت‌دهنده آکادمی رایا پارس محبوبیت یک مارک میباشد.

۱۶۶- برگه قانونی لینکدین کمپانی

اکثر اوقات حصول‌وکارهای حقیقی وواقعی و دارای اعتبار ورقه لینکدین شرکتی دارا‌هستند.

۱۶۷- نویسندگان شناخته‌گردیده محتوا

در فوریه ۲۰۱۳، اریک اشمیت، مدیریت استدلال گوگل تیتر کرد:

«در حاصل کاوش، داده ها مربوط به پروفایل‌های آنلاین پذیرش گردیده، فراتر از محتوای فارغ از پذیرش قرار می گیرند؛ که‌این حادثه سبب به کلیک طبیعی اکثر یوزرها بر روی نتیجه ها رفیعتر (پذیرش گردیده) میشود».

۱۶۸- حساب‌های حقیقی و واقعی در کانال‌های اجتماعی

یک برگه در اینستاگرام با ۱۰۰۰۰ فالوور و ۲ پست که هیچ تعاملی با یوزرها خویش ندارد، تفاوت فاحشی با حساب ۱۰۰۰۰ فالووری دیگری داراست what is seo که به‌طور مربوط به دنبال‌کنندگان خویش در تعامل میباشد. در واقع، گوگل پتنتی را برای گزینش حقیقی یا این که جعلی بودن اکانت‌های مو جود در کانال‌های اجتماعی به تصویب رسانده میباشد.

۱۶۹- اکران اسم تجاری در جعبه ماجرا‌های رفیعتر

برندهای دارای اسم و رسم و مطرح مدام در جعبه روایت‌های رفیعتر گوگل اکران داده میگردند. در واقع، برخی از برندها حتی یک فید از خبر ها اینترنت‌وبسایت خویش را در کاغذ اولیه گوگل دارا هستند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 16:33

برای اینکار می توانید از تارنما Copyscape به کارگیری نمایید چک لیست سئو که با وارد کردن نشانی تارنما، به شما میگوید که چه صفحاتی محتوای شبیه در سطح وب دارا‌هستند. به عنوان مثال وقتی که نشانی وب سایت تریبون را وارد کردیم، سه مثال محتوای شبیه در وب پیدا شد.

که یک کدام از آن ها در واقع کاغذ وبیناری میباشد که رئیس بیزنس تریبون در ایسمینار برگزار نموده است. و به احتمال زیاد محتوای مشابهی با سرویس ها ارائه گردیده و محتوای صفحه های وب سایت تریبون داشته میباشد.

گه گاه هم ممکن میباشد به جهت یک کدام از بودن نوع بیزنس، محتوای برخی از صفحه های مانند قسمت سرویس ها یا این که تماس با ما دو تارنما شبیه همدیگر باشد. آکادمی رایا پارس در صورتی‌که محتوای یک فراگیری یا این که نوشته‌علمی تا حد متعددی شبیه با وبسایت دیگری بود، سفارش می کنیم محتوای آن را تغییر تحول دهید.

یکی‌از دیگر از شیوه های شناسایی محتوای تکراری این میباشد که بخشی از متن را در گوگل کاوش نمایید و ملاحظه کنید آیا محتوای شما به وسیله وب سایت دیگر دزدیده گردیده یا این که تنهاً به جهت تشابه قضیه و تکراری شدن محتواها میباشد که ممکن میباشد تارنما شما‌را مبتلا پنالتی گوگل نماید.

توده‌بندی

واکنش با محتواهای هم‌سان یا این که شبیه، تجارب شبیه اکثری از یوزرها اینترنتی میباشد. شما در مراحل کاوش برای یک قضیه نشانی‌های مختلفی را گشوده میکنید و دقیقا به به عبارتی محتوا واکنش می کنید. what is seo این مسئله به جز حیران کردن شما،‌ موتورهای کاوش را نیز به غلط می‌اندازد.

غرض سئوکاران در هر وبسایتی، ارتقا سکو‌بندی وبسایت از روش تمرکز بر صفحه های غرض میباشد. ساخت محتوای تکراری درین مقصود مشکل ساخت‌و‌ساز می‌نماید به دلیل آن که معین وجود ندارد کدام شیت اساسی و کدام یک تکراری میباشد. براین اساس این معنی تاثیری منفی بر سئوی سایت شما داراست و بایستی با آن رویارویی نمائید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 93 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:28

توضیحات متا می بایست طوری باشد که استفاده کننده را به بازدید از ورقه دعوت نماید. باتوجه به اینکه تعداد کاراکترهای متا محصور میباشد پس بایستی با کمترین عبارات یوزرها را به کلیک روی لینک و پیوند وب سایت خویش تشویق فرمائید. چک لیست سئو ضمن جالب‌بودن متا، توضیحات بایستی پاسخگوی نیاز جست‌وجو یوزرها نیز باشد. به این ترتیب برای اعتقاد یوزرها از تناسب محتوای شما با مراد آن ها، مسلماً از کلمه ها کلیدی مرتبط در کتابت متا دیسکریپشن استعمال نمایید.

برای هر شیت متا دیسکریپشن اختصاصی‌به‌شخص بنویسید
به کارگیری از توضیحات متای تکراری در صفحه های مجاز وجود ندارد. آکادمی رایا پارس یکی‌از خطا‌های رایج این میباشد که وبمستران از عبارت‌های تکراری و تصنعی برای نصیب متا صفحه های استعمال می‌نمایند. تایپ کردن توضیحات منقطع برای کل صفحه ها تارنما این سیگنال را به گوگل می دهد که شما از محتواهای متنوع و یونیک برای صفحه ها وب سایت به کار گیری میکنید و نگاه جزئی به موضوعات دستیابی‌وکارتان دارید.

همینطور شاید از خودتان بپرسید برای صفحه های محصول ها شبیه چه می بایست کرد؟ شما صرفا هنگامی مجاز میباشید what is seo که از توضیحات متای کالا نسخه برداری و تکراری به کارگیری نمائید که از تگ کنونیکال در‌این صفحه ها استعمال کرده باشید تا گوگل آن صفحه ها را اسکن در حیث نگیرد. درصورتی که درباره تگ گنونیکال داده ها کافی ندارید، توصیه می کنیم نوشته‌ی‌علمی “تگ کنونیکال چیست؟” را بازرسی فرمائید.

به ارتفاع توضیحات متا دیسکریپشن دقت فرمایید
برای اینکه تک تک توضیحات متا به صحت در نتیجه ها گوگل اکران داده خواهد شد، می بایست حداکثر از ۱۶۰ کاراکتر برای تایپ کردن متن متا به کار گیری نمائید. در‌حالتی که تعداد کاراکتر توضیحات از حد ایده‌آل بیشتر باشد، قسمتی از متن حذف می‌گردد و به طور (…) در حاصل گوگل به اکران در می آید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 14:56

ما با به کارگیری از تجارب خویش پنج غلط رایج را به دنبال آورده‌ایم. چک لیست سئو غربت از این ایرادات قادر است در توفیق شما تفاوت دیده‌گیری تولید نماید.

1. اشتراک گذاری داده ها نامربوط
بمباران اطلاعاتی مشتریان بالقوه و ارائه محتوای نامربوط می تواند موجب دلسردی آن‌ها گردد. متخصصان فروش بایستی محتوای مطلوب را در دست شخص مطلوب قرار دهند و او‌را مجذوب خویش نمایند.

2. عدم هماهنگی مجموعه‌های فروش و بازاریابی
برای ارائه شایسته ترین تجربیات فروش به مشتریان، در طی فرایند فروش، مجموعه فروش شما می بایست از آحاد منابع مو جود به عایدی خویش به کار گیری نماید. متأسفانه درصد بالایی از محتوای بازاریابی در فروش به کارگیری نمیشود. چون دسته‌های فروش و بازاریابی کمپانی‌ها همسو نیستند.

3. عدم پیگیری سریع مشتریان بالقوه
زمانی یک مشتری بالقوه از خویش عشق و علاقه آرم می دهد، آکادمی رایا پارس تا تنور داغ میباشد بایستی بچسبانید. برای برانگیختن جواب مثبت خریدار، نمایندگان فروش می بایست آن‌ها‌را ترغیب نمایند. ولی با سرعتی سرسام آور.

4. صرف فرصت بیش تر از حد برای وظایف مدیر
فروشندگان میل دارا هستند به مکان کلام با خریداران احتمالی، بیشتر روز خویش را صرف شغل های مدیریتی نمایند. آنان جای اینکه روز خویش را به تعامل با مشتری تخصیص دهند، خویش را درگیر تایپ کردن پست الکترونیک، what is seo وارد کردن داده‌ها، کمپانی در جلسات داخلی و اپلیکیشن‌ریزی می‌نمایند. بسیار مدبرانه و تولیدکننده خواهد بود که مجال کمتری را برای این وظایف مدیریتی صرف نمائید و فرصت بیشتری را به تعامل با مشتریان بالقوه خویش تخصیص دهید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 16:02

یک کدام از استراتژی‌های مطلوب و مطمئن برای اخذ بک‌لینک و پیوند کیفیت خوب یاری به دست آوردن از رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد. چک لیست سئو برای خرید رپورتاژ از تریبون کلیک فرمایید.

۴- مهمان پادکست‌های متفاوت گردید
این عمل مشابه پست مهمان میباشد؛ البته به مکان نشر نوشته‌علمی در اینترنت‌وبسایت‎های مرتبط به صنعت‌تان، می توانید تحت عنوان مهمان در یک پادکست کمپانی فرمایید.

در اینگونه قوانینی می توانید بک لینک و پیوند‌های موءثر و تعداد انگشت شماری بازدیدکننده هدفمند اخذ فرمائید.

۵- در پست‌های بلاگ خویش از اشخاص تاثیرگذار اسم ببرید
این فرآیند خیلی خیلی معمولی میباشد. آغاز کسانی که در محتوای خویش از مطالب آنها به کار گیری کرده‌اید را اسم ببرید و بعد از آن‌، به آن ها اگاهی دهید آکادمی رایا پارس که درین مقاله به نام آن ها اشاره کرده‌اید‍.

به همین راحتی!

آن‌وقت میبینید که‌این اشخاص چطور محتوای شمارا در کانال‌های اجتماعی خویش منتشر می‏نمایند.

برای مثال برایان آئین می‎گوید: what is seo وقتی که نوشته‌ی علمی «لیست ابزارهای seo» را منتشر کردم‌، به نهاد‌گذار هر ابزار اگاهی دادم که نام ابزار آنها‌را در مطلبم آورده‌ام، و آنان با خوشحالی مطالب منرا در رسانه‌های اجتماعی‌ خویش به اشتراک گذاشتند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 16:41

در شرایطی‌که تارنما شما جدیدا ساخت‌و‌ساز گردیده‌ باشد، چک لیست سئو میتوانید با تصویب وب سایت در سرچ کنسول گوگل و همینطور نام نویسی در گوگل آنالیتیکس به ارتقا سرعت ایندکس شدن صفحه های تازه وبسایت خویش امداد نمایید.

همان گونه که در صدر گفته شد آکادمی رایا پارس وجود نقشه وبسایت و اعتقاد و باور از شناخته‌شدن نقشه وبسایت در سرچ کنسول گوگل نیز در ارتقاء سرعت ایندکس شدن صفحه ها اثرگذار میباشد. اختلالات گوگل در شناسایی تغییرات وبسایت اکثر اوقات به جهت ایرادات جان دار در نقشه وبسایت یا این که روش تعامل گوگل با نقشه میباشد.

 نکته: ایجاد محتوای مخاطب پسند و جالب و تبلیغ آن در شبکه‌های متفاوت بازاریابی محتوایی از هر تکنیکی در ارتقا سرعت ایندکس شدن صفحه های بوسیله گوگل موثرتر میباشد.

ایندکس دستی صفحه ها در موقعیت اضطراری
گفتیم که گاهی مورد نیاز میباشد یک برگه خاص از وبسایت را به‌شکل دستی در گوگل ایندکس کنیم تا جدیدترین تغییرات در گوگل تصویب خواهد شد. درین قسمت به طرز اعمال این فعالیت می‌‌پردازیم.

در سرچ کنسول گوگل از ابزار Fetch as Google به کارگیری نمائید:

همان طور که مشاهده میکنید what is seo این ابزار در ذیل دسته ابزارهای Crawl جای دارد. شما میتوانید مورد Fetch یا این که Fetch and render را به کار گیری نمائید. در حالتی‌که ایندکس کاغذ تارنما شما با نقص‌ روبه‌رو میباشد و نمی‌توانید استدلال این خلل را دریابید، Fetch and render به شما داده ها جامعی از قابلیت و امکان در دسترس بودن منابع ورقه برای گوگل می دهد. در‌حالتی که کاغذ شما در کاوش با کامپیوتر در شیت نتیجه ها گوگل است البته در تلفن همراه و بقیه ابزارها نمی‌توانید شیت خویش را در گوگل بیابید، می‌توانید Fetch and render را برای دستگاه مشخصی اجرا نمایید. به این ترتیب می توانید از این آیتم برای نظارت تک تک منابع ورقه و ایندکس‌شدن این منابع در Pc و تلفن همراه‌های هوشمند به کار گیری‌ نمائید. (منبع https://support.google.com/webmasters/answer/6066468?hl=en)

چه عواملی بازدارنده ایندکس شدن صفحه های وب سایت شما میشوند؟
در‌حالتی که صفحه های وب سایت به صحت ایندکس نمیشوند، نقشه وب سایت یک کدام از اولی عواملی میباشد که می بایست سنجیده شود. شیوه اضافه کردن نقشه وبسایت و روش رسیدگی آن در سرچ کنسول را در ابتدا توضیح داده‌ایم. ولی عامل ها دیگری نیز وجود داراست که بازدارنده ایندکس شدن صفحه های تارنما میگردد. بعضا صفحه های وبسایت می‌باشند که برای مخاطبان وب سایت بسیار جالب میباشند و سبب ساز ماندگاری بالا‌خیس آنان در تارنما می شوند، صفحاتی مانند صفحه های کاوش و صفحه ها تگ‌ها (کلیک روی یک تگ گروه‌ای از صفحاتی که آن تگ در آن‌ها به شغل رفته را به اکران می گذارد)، صفحه های مربوط به تیم‌بندی کالاها که تیم‌ای از کالاهای مرتبط به یک مجموعه‌بندی را به اکران می گذارند.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 16:38

seo نصیب اجتناب‌ناپذیر کسب و کار آنلاین میباشد چک لیست سئو و فارغ از شناخت با اصول seo تارنما و رعایت آن ها، نمی‌توانید در دنیای حصول‌وکار اینترنتی به توفیق دست پیدا نمائید. صحت دارد که seo مدام در اکنون تغییر تحول و تکامل میباشد ولی ردیف‌های مهم آن همواره اثبات بوده و غرض واحدی را دنبال می‌نمایند. این مقاله با فرض شناخت شما با seo مقدماتی و تحقیق نوشته‌ی علمی seo وبسایت برای مبتدی و تازه کار‌ها درج شده و در آن نکاتی تکمیلی در ارتباط با قانون ها بهینه سازی و مبانی بهینه سازی توسعه یافته به شما ارائه میگردد.

همگی چیز درباره الگوریتم‌های خصوصی گوگل!
4 اصل طلایی بهینه سازی توسعه یافته برای توفیق در کسب و کار آنلاین
همگی چیز درباره الگوریتم‌های خصوصی گوگل!

الگوریتم‌های گوگل برای سکو‌بندی صفحه ها مو جود در اینترنت مدام خصوصی بوده و هیچ‌وقت رسما از طرف این موسسه به یوزرها اعلام نشده‌اند. آکادمی رایا پارس کل چیزاهایی که اینک درباره این الگوریتم‌ها برای ما پر‌نور گردیده و از آنان برای باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت‌های خویش استعمال میکنیم، نتایج سعی پژوهشگران و کارشناسان بهینه سازی میباشد. با وجود تغییرات پشت سر هم الگوریتم‌های گوگل و مقررات seo، غرض این تغییرات مدام اثبات بوده و در یک پاراگراف خلاصه میشود: ارائه شایسته ترین جواب به سوال های یوزرها! گوگل در زمان مجال متناسب با نیازها و طرز جستجوی یوزرها تکامل یافته و طبق یافته‌های خویش بدین سود رسیده که کلیه جستجوهای صورت گرفته از سوی یوزرها در یکی‌از 4 گروه ذیل قرار می گیرند و دور اندیشی از آنها سبب ساز میشوند، شما طبق اصول seo وبسایت نسبت به باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت خویش مبادرت فرمائید:

جستجوهای اطلاعاتی: یوزرها پیرو داده ها کلی درباره موضوعات متبوع خویش می باشند.
کاوش برای تارنما‌های مشخص و معلوم: مثلا یوزرها در ادامه تارنما‌های مشخصی زیرا آمازون یا این که ویکی‌پدیا می‌باشند.
کاوش‌های معاملاتی: این جستجوها در دکان‌های آنلاین و برای خریدهای اینترنتی جاری ساختن میشوند.
جستجوهای تجاری: که برای کسب و کار در حیطهای خاص و معلوم شکل میگیرند.
نکته بسیار مهمی که برای احاطه بر قانون ها seo می بایست به آن اعتنا داشته باشید، شناخت با گوگل و روش فعالیت آن میباشد. what is seo زمانی ضوابط بازی را بلد باشید، هم میتوانید بازی را اعمال دهید و هم کارکشته میباشید با رعایت این ضوابط گردن بند موفقیت را بر گردن خویش بیاویزید! در ارتباط با غرض گوگل، همان طور که گفتیم الگوریتم‌های گوگل یک غرض معین را دنبال می‌نمایند و آن‌هم، دادن شایسته ترین جواب به نیاز یوزرها میباشد. همسو شدن با نیاز یوزرها و ارائه شایسته ترین داده ها و سرویس ها، یک کدام از مهم‌ترین اصول بهینه سازی وب سایت میباشد و منزلت بسیار مهمی را نیز بین الگوریتم‌های گوگل به خویش تخصیص داده میباشد. پس در صورتی‌که با اعتنا به نیاز بازار و مشتریان، در مسیر بیزنس اینترنتی خویش گام برمی‌دارید بایستی به شما تهنیت بگوییم چراکه بر پایه ی الگوریتم‌های گوگل، شما از سکو قابل قبولی دربین اینترنت‌تارنما‌های شبیه خویش بهره مند می‌باشید.

نکته دیگری که در ارتباط با الگوریتم‌های گوگل به ثابت رسیده و جزو مبانی اصلی در فراگیری بهینه سازی وبسایت نیز به شمار می‌رود، شیوه فعالیت گوگل و خزنده‌های آن، برای کاوش بین وب سایت‌های متعدد میباشد. برای فهم و شعور طرز عمل گوگل یک اصل کلی را بایستی مد حیث قرار دهید و آن این میباشد که: گوگل توانمند به فهم محتواهای غیر متنی مانند تصاویر یا این که فیلم وجود ندارد. برای اینکه به گوگل در ادراک عالی تصاویر و یا این که فیلم‌های ارائه گردیده در اینترنت‌وب سایت خویش امداد فرمایید، مورد نیاز میباشد تا تیتر‌هایی مطلوب برای این مورد‌ها تعریف‌و‌تمجید فرمائید. این نامگذاری اثر بخش اعظمی در امتیازگیری شما از گوگل داشته و طبق الگوریتم‌های جان دار، شمارا در سکو‌ بالاتری بین بقیه اینترنت‌تارنما‌های شبیه قرار خواهد اعطا کرد.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 107 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 17:31

تغییر‌و تحول مسیرها (ریدایرکت) می توانند چک لیست سئو شمارا از دردسرهای متعددی مانند خطاها لینک و پیوند و فساد ورقه نجات دهد البته در حالتی‌که تعداد متعددی از این تغییر و تحول مسیرها وجود داشته باشد قادر است خطاها متعددی را برای شما تولید نماید. تغییر‌و تحول مسیرهای زیاد قادر است اینترنت‌تارنما شما‌را با سرعت کمتری لود نماید. هرچه تغییر و تحول مسیر بیشتری صورت بپذیرد استفاده کننده بایستی مجال بیشتری برای ورد به شیت فرود داشته باشد. نکته دیگری که قابل ذکر است این میباشد که برای یک کاغذ می بایست تنها یک تغییر و تحول مسیر داشته باشید، در غیر اینصورت شما یک رینگ تغییر تحول مسیر را به خطر می‌اندازید. رینگ تغییر و تحول مسیر زنیجیره‌ای از تغییر و تحول مسیرها برای یک برگه میباشد که می تواند گم راه کننده باشد چون مرورگر نمی‌داند کدام ورقه را آرم دهد و در غایت با یک خطای بسیار نامطبوع روبرو شود. آکادمی رایا پارس در شکل داشتن شیت 404، شیوه‌های متعددی برای فردی‌سازی برگه و ارائه برخی راهنمای‌ها برای یوزرها وجود داراست به این ترتیب آنان را از دست ندهید. برای این مراد میتوانید یک شیت صمیمانه پیاده سازی کرده و مخاطب را به شیت اصل خویش یا این که مطالب مرتبط دیگر ارسال نمایید.

قابلیت و امکان اینترنت‌وبسایت و قابلیت و امکان استعمال از آن
۵.مطمئن گردید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی به خیر فعالیت می‌نماید


از‌آنجا که بیشتراز 50 درصد از تمام یوزرها در سراسر دنیا برای مرور وب از دستگاه‌های موبایل خویش به کار گیری می‌نمایند، what is seo گوگل نمایه‌سازی گوشی را در حق تقدم قرار داده میباشد. بایستی یقین نتایج فرمایید که اینترنت‌تارنما شما برای دستگاه‌های گوشی باصرفه گردیده است. این باصرفه‌سازی معمولا از حیث پیاده سازی و همینطور از نگاه سرعت و تلاش نیز به فعالیت می‌رود. مجموعاَ ترجیح داده میشود که طراحی وب ریسپانسیو اعمال دهید که برای گوشی و کامپیوتر پاسخگو باشد تا اینکه بخواهید ورژن جدا برای هر مورد پیاده سازی فرمایید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 18:13

برای بخش اعظمی از کارکنان کمپانی‌ها این کل چیزی میباشد که ممکن میباشد آن ها را به تلاوت ایمیلی که ارسال کرده‌اید ترغیب نماید. چک لیست سئو مورد یا این که تیتر پست الکترونیک را چنان دیدنی گزینش نمایید که کارمند به طبع آن را گشوده نماید. مستقیما به نیاز اصلی آنان  و روش برطرف کردن آن بوسیله کمپانی خویش اشاره فرمایید و مقاله مهم را بنویسید.

در خط زمینه می‌قدرت از یک تصویر ایموجی استفاده نمود که احتمال بازدید از اینگونه ایمیلی را ارتقا دهد و در غایت باعث به بهبود بیزنس الکترونیک با نشانی اینترنتی مارکتینگ خواهد شد.

مدیریت اجرایی کمپانی را خطاب قرار ندهید.
فرض کنیم شرکتی که در قضیه هواخواهی موردنیاز همگانی نوشت‌افزار کار می‌نماید بخواهد با یک کمپانی دیگر طومار نگاری نماید. آکادمی رایا پارس اینکه مدیریت تک تک آن کمپانی را برای خرید به عنوان مثال خود کار و شیت خطاب در اختیار بگذاریم جذاب وجود ندارد. مسئولیت خرید با اشخاص دیگری میباشد و به طور طبیعی وقت رئیس ادله یک کمپانی نباید صرف این گردد که خودکار و خود کار کافی در کمپانی می باشد یا این که نه. بخش اعظمی از طومار‌هایی هم که برای رئیس دلیل ارسال می شود به وسیله منشی وی خوانده گردیده و درباره آنان تصمیم گیری می‌شود. ممکن میباشد بر تاثیر نادرست تعیین کاربر خطا، حتی این منشی نشانی اینترنتی شمارا برای رئیس تدارکات کمپانی نیز نفرستد. به این ترتیب پیش ار آنکه آدرس اینترنتی را ارسال فرمایید شخص معین در تدارکات را یافته و تیتر و کاربر اساسی پست الکترونیک، دقیقا شخصی باشد که در این باره متخصص است و مسئول خرید میباشد. با این شیوه مطلقا به بهبود بیزنس الکترونیک با آدرس اینترنتی مارکتینگ امداد شایانی خواهید کرد.

محتوای مطلوب ساخت‌و‌ساز فرمائید
محتوای هر پست الکترونیک می بایست عنوانی تازه، تازه آورانه و ظاهری دیدنی و خلاصه‌وار داشته باشد. آدرس اینترنتی بایستی طوری تهیه گردد که استفاده کننده را به ایفا کاری تشویق نماید.
تیتر و زمینه را دورازشوخی بگیرید، what is seo این دو آیتم مهمترین جملا‌ت هر آدرس اینترنتی میباشند که استفاده کننده را به قرائت ترغیب می‌نمایند.
برای یک مال تکراری، تیتر و متن نو استعمال نمائید مزیت‌های دورازشوخی یا این که کاربردهای تازه را به استفاده کننده اعلام فرمایید.
در حالتی که از سامانه‌های ماهر آدرس اینترنتی به کارگیری نمیکنید یااینکه کلیه آدرس اینترنتی‌ها برای همگی یوزرها مثلا مشتریان یا این که یوزرها فعلی می‌رود، عملا شیوه خطایی در پیش گرفته‌اید. می بایست بتوانید هر نشانی اینترنتی را مرتبط به مخاطب ارسال نمایید. برای مثال اعلام تخفیف یک محصول به مشتری که روز قبل متاع را با ارزش اساسی خریده میباشد ممکن میباشد اورا از خرید دوباره از شما پشیمان نماید.

چرخه‌ی نشانی اینترنتی را به اعتنا بسازید
از اولِ آنکه یک شخص نشانی اینترنتی خویش را در وبسایت وارد می‌نماید تا روزی که از شما خرید کرده و امان می گیرد بایستی به ترتیب داده ها دریافتی و زمانبندی مشخصی را رعایت نمائید تا بتوانید یک استفاده کننده جدید را به مشتری مستمر و دارای تعهد تبدیل فرمائید.

از دامنه وب سایت کمپانی برای پست الکترونیک مارکتینگ استعمال فرمایید
یک تجارت دارای اعتبار می بایست بتواند از آدرس اینترنتی کمپانی خویش برای ارسال آدرس اینترنتی‌ها استعمال نماید. از نگاه اعتبار و باور یوزرها آدرس اینترنتی‌هایی که مشمول اسم دامنه وب سایت کمپانی می باشند را 5 درصد بیشتر گشوده می‌نمایند. بهبود کسب و کار الکترونیک با نشانی اینترنتی مارکتینگ  به وسیله نشانی جیمیل یا این که یاهو عملا وجه نیکی برای کمپانی ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید. پس عالی میباشد پست الکترونیک سازمانی بسازید.

چک لیست سئو...
ما را در سایت چک لیست سئو دنبال می کنید

برچسب : چک لیست سئو, نویسنده : mohammadsrc seochecklist بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 16:09